Klacht: Service care nr . 2620319763960

op 28 april 2017 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Flesje chloë van 100 ml. bij U een aantal maanden geleden gekocht. Was nog geen 10 m. uit en het spuitje werkte niet meer. Ik terug naar de Slotlaan, had het daar ook gekocht. Binnen 1 minuut kon de dame bij U melden dat het mijn fout was : Het flesje was gevallen, de veer was eruit. Klaar met discussie, ik kon met mijn parfum weer naar huis. Direct naar de overkant gegaan DOUGLAS,
Gaf mijn flesje, de dame zij: ik ga even achter kijken of ik een ander dopje erop
kan zetten. LUkte niet, dus de dame kwam met een heel nieuw flesje terug, want mijn flesje was nog zo vol. Het oude flesje geef ik wel terug aan de leverancier als die weer langs komt KLASSE EN SERVICE niet dan. Ben meteen terug gegaan naar ici. HEb daar mijn Ledencard afgegeven en gevraagd of ze mij af willen melden bij U.
Hoef geen meter verder te lopen naar DOUGLAS. Alleen oversteken. Dit verhaal wordt natuurlijk wel veel verteld en door verteld als wij het over parfumeriezaken en/of over klantenservice hebben.

Moet IK dit bepalen. Mijn tel.nr 0652226428

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.j.s. Meuwese