Klacht: Service Caiway

op 13 oktober 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Geachte heer, mevrouw,

Op 16 april 2016 is mijn contract voor internet en tv bij caiway ingegaan. Toen begonnen alle problemen. Om te beginnen was het internet verkeerd aangesloten in de wijkcentrale na een paar keer bellen is er een monteur langsgekomen die het probleem heeft opgelost.

Toen het internet eenmaal geregeld was kwam ik erachter dat ik geen signaal had op mijn tv. Na weer een lang telefoon gesprek raadde caiway me aan om een versterker te kopen ter waarde van €200,- , om zo mijn signaal sterkte te verbeteren.
Na elke keer een ander advies te hebben gekregen, ging ik mezelf afvragen wat er nou klopte. Vervolgens weer naar caiway te hebben gebeld werd mij geadviseerd dat ik moest proberen om signaal te krijgen op 2 meter afstand vanaf de hoofdaansluiting. Weer geen signaal. Na veel bellen en lang aan de telefoon hebben gehangen wilde ik weten waar ik aan toe was.
Ik woonde al 4 maanden in mijn nieuwe huis en had nog geen tv. Ik besloot mijn tv abonnement op te zeggen, want mij is verteld dat dit mogelijk was. Toen ik belde om op te zeggen, bleek dit niet mogelijk te zijn en kon er ineens een monteur langs komen. Toen de monteur was langs gekomen bleek het probleem binnen 5 minuten te zijn opgelost. Want er was weer een een verkeerde aansluiting door caiway in de wijkcentrale. Kortom ik heb meerdere keren gebeld naar caiway voor mijn internet en tv elke keer werd mij iets anders geadviseerd en uiteindelijk bleek het na inmiddels 5 maanden de fout van caiway zelf te zijn, terwijl ik wel gewoon elke maand betaalt heb. Daarom belde ik naar caiway wat hier aangedaan kon worden want eerder is mij verteld dat ik hiervoor een vergoeding zou kunnen krijgen. Caiway kon hier absoluut geen vergoeding voor geven en had ook geen tijd om naar mijn verhaal te luisteren omdat ik te weinig actie had ondernomen terwijl het hun fout is?!!

Als Caiway hiervoor een vergoeding geeft.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 13 oktober 2016 om 14:13 geantwoord