Klacht: Service

[email protected] op 16 februari 2021 over Miele in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Een aantal weken geleden heb ik telefonisch bij Miele zelf een hogedruk stoomoven gekocht. Vorige week zou hij worden geïnstalleerd door de mensen van Vonk. Miele schijnt zelf enkel monteurs in dienst te hebben en geen installateurs. Tijdens het installeren bleek dat er een verlengde afvoerslang moest komen maar die hadden ze niet in de auto liggen en moest bij Miele worden besteld. We konden opnieuw een afspraak maken met Vonk zodra het onderdeel bij ons binnen was. Die afspraak was vanochtend en men zou vandaag de klus afmaken. Het leek eerst allemaal goed maar na vertrek van de installateurs bleek dat het apparaat lekte en ook de deur sluit niet naar behoren. Gelijk gebeld met de mensen van Vonk maar daar kreeg ik te horen dat ik nu toch bij Miele zelf moest zijn. Zij zouden voor mijn met Miele bellen en dan zou ik worden gebeld voor een afspraak. Nu inderdaad even later een telefoontje van Miele voor een afspraak. 24 februari nota bene. Weer acht dagen verder. Kortom ik vind dit een hele slechte service voor een aankoop van bijna € 4000

Wanneer er binnen twee werkdagen een monteur van Miele op de stoep staat om het probleem op te lossen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Miele

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Miele nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]