Klacht: Service

op 29 juli 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

De service van Zalando is waardeloos.
Wanneer je gewoon betaald hebt maar een verkeerde bestelnummer hebt gebruikt en vervolgens allemaal gegevens stuurt van dat het betaald is maar met de verkeerde gegevens krijg je gewoon geen antwoord. Ook als je belt krijg je alleen maar een chagrijnige medewerker aan de telefoon die je niet wilt helpen.

Ik heb nu mijn laatste aanmaning gekregen zelfs per post terwijl ik vorige week heb gebeld dat het fout is en toen zei de medewerker we zien wat er fout is we lossen het op, niet dus.

We zijn wel een beetje teleurgesteld door hoe het nu gaat en als ze het niet snel oplossen hebben ze klanten minder.

Ik ben pas tevreden als ze de betaling eindelijk is gaan verwerken en dat alles in orde is, want het is gewoon betaald.

En een eventuele tegemoetkoming door alle toestanden en werk wat wij moesten doen en vervolgens gewoon aan de kant worden gezet door de medewerkers van Zalando zou ook niet verkeerd zijn. En al helemaal niet hoe wij nu worden behandeld.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nynkeschoo