Klacht: service

op 23 juli 2017 over Schoonenberg in de categorie Zorghulpmiddelen

waarom kan ik mijn hoorapparaten niet meer gebruiken. vrije inloop tussen 4 en 5 uur. in oisterwijk blijft de winkel dan dicht, zonder briefje aan het raam. wij wachten met 6 personen in de brandende zon, maar niemand komt. ik bel, krijg antwoordapp. en wordt doorverbonden naar de winkel. noem naam en tel. nummer op verzoek, maar ben dus niet terug teruggebeld. later weer 2 keer geprobeerd maar hetzelfde verhaal. de dag daarop weer bezocht. winkel open, maar onderdeeltjes niet op voorraad. zwarte stift om kleine witte nippels te vervangen. krijg ondertussen een ongeluk waardoor ik niet nar oisterwijk kan gaan. dus…..bellen dan maar weer. tot 3 keer, en hetzelfde doet zich voor als bovenstaand. ik gebruik geen schuttingwoorden, maar mag toch wel boos zijn. het antennekastje doet het ook niet meer, dus heb ik niets aan mijn hoorapparaten. Ik hou er niet van als ik uw medewerker hoor zeggen :als ik geen tijd heb, of ziek ben, of vakantie heb blijft de winkel dicht. ik kan nu niet lopen, fietsen noch autorijden en had daarom telefonisch willen verzoeken mij de accessoires op te sturen. ik zou zo graag iemand willen spreken, vragen om hulp en te vertellen dat ik nooit meer nar uw filiaal in oisterwijk ga.. t.z.t.. fiets ik wel naar tilburg. belt u mij s.v.p.,??? 013 5211808 of 06.4811.7044
hoofdletters ontbreken veelal omdat ik maar een hand ter beschikking heb.
groet,
jules degreef moergestel.

als u mij van het probleem afhelpt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoonenberg

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoonenberg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jules degreef