Klacht: Service

op 14 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Na anderhalve maand is mijn samsung galaxy s7 edge ermee uitgescheden, opgestuurd via de verzekering die hebben hem doorgestuurd naar samsung waar er geconcludeert werd dat hij niet te repareren is. Ik zou een nieuwe telefoon uit mogen kiezen. Samsung heeft mij een Billingdoc nummer gegeven en daarmee zou ik naar vodafone kunnen een nieuwe halen. Niks bleek minder waar 2 weken veder ben ik 100 keer van t kastje naar ze muur gestuurd. Samsung legt het bij de verzekering neer en bij vodafone en sinds een paar dagen bij Belcompany. Ik ben als klant al 2 weken naar een antwoord op zoek. Nu blijkt dat er alleen even een mailtje naar de belcompamy gestuurd moet worden met daarin de 2 codes die hun in kunnen voeren, het bedrag is 3 oktober al gestort op de rekening van belcompany. Maar schijnbaar is het erg moeilijk om het mailtje testuren.

Als ik zo snel mogenlijk een telefoon weer heb.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cheyennex