Klacht: service

op 19 augustus 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik en mijn familie en vrienden logeren heel vaak bij de van der valk hotels..voornamelijk in nederland maar ook in belgie
na het nieuws van 3 augustus jongstleden ben ik echt verontwaardigd van de reactie van de hotelmanager in charleroi…het incident met de autoinbraken zullen jullie wel weten…de reactie van hem dat een autoruit 2keer niks kost vind ik echt schandalig…kost dus wel ongeveer 300 euro en dit gebeurd dan op een bewaakte? parking…hoe kan het dat een hotelmanager zoiets verkondigd aan de pers….mijn vertouwen heeft hiemee een flinke deuk gekregen…binnen paar weken zou ik juist het vandervalk hotel in charleroi willen boeken…maar heb nu wel mijn bedenkingen….hoe reageren jullie op zulke toestanden?graag een antwoord hierop!
vriendelijke groeten kris nouwen

Gewenste Oplossing:

een reactie op mijn klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door knouwen12@hotmail.com