Klacht: Service

op 27 juni 2016 over Atag in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist voor de 5e keer door een getrainde dame medegedeeld dat de monteur ziek is en daardoor niet kan komen. Een andere monteur is niet voorradig i.v.m. een hoog ziekte verzuim. Ik vraag mij in alle werkelijkheid af wat een bedrijf als ATAG bedoelt met service ?, misschien dat er eens een capabele manager of een bevlogen medewerker kan gaan werken die de klant die service verleend die andere bedrijven standaard wel hoog in het vaandel hebben staan. Onbegrijpelijk dat dit soort bedrijven niet in de gaten hebben wat voor ergernis dit bij mensen te weeg brengt. Dit zou een bedrijf als ATAG onwaardig moeten zijn ?, toch, .Doetinchem René Gregoor

Gewenste Oplossing:

adequate service

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atag

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atag nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door René Gregoor