Klacht: service

op 20 mei 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Wij waren in de winkel van het Kruidvat te Winsum Gr. Onze kleindochter van 3 jaar oud moest ontzettend nodig plassen, ik vroeg aan de manager van de winkel of ze even van het toilet gebruik mocht maken onder leiding van mij. Dat kon beslist niet, en dat mocht niet want er mocht niemand achter komen, dus met andere woorden, stel je voor dat een kindje van 3 jaar iets pikt. Vertrouwen ho maar, en die manager sprak mij aan of dat ik minstens om 1000 euro vroeg. Andere mensen in de winkel vonden het ook belachelijk en ik vind het een bijzondere slechte service. Nu is die manager nooit zo vriendelijk dus we moeten het er maar mee doen. Jammer !

Wanneer de service in jullie finialen eens wat beter wordt, de manager hier in Winsum eens wat klantvriendelijker wordt, en er soms eens een uitzondering wordt gemaakt voor kleintjes, want ik begrijp dat niet iedereen van het toilet gebruik kan maken, en ik denk dat het niet altijd wordt gevraagd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cora54