Klacht: Service

op 25 januari 2015 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de folder van week1 stond de actie van Senseo Viva Cafe( zwart ). Leuke actie dus met volle moed naar Blokker. Het product was niet aanwezig in het finiaal werdt er door medewerker gemeld. I.o.m deze collega zou het product besteld worden. Omdat ik het wel graag zou willen hebben voor beide acties werdt de finiaal eigenaar er bij gehaald.
Ja, dat is jammer. Was zijn andwoord maar als hij er nog een vond achter in een verloren hoek ( dan wel vandaag of morgen ) zou hij wel bellen.
Toch werdt er afgesproken dat er een besteld zou worden en ik op de hoogte werdt gebracht als deze binnen zou zijn.
Een week later ben ik pols hoogte gaan nemen van mijn bestelling. Nee sorry is nog niet binnen.
Nog een week later ben ik gaan informeren of dat model in het zwart aan wezig was. Een mede collega vertelde mij van niet maar dat hij ook besteld kon worden. Een bestelling zou evt de volgende dag al binnen kunnen zijn maar echt maximaal een week.
Ik vertelde de medewerker dat ik er al ruim 2 weken op aan het wachten was. Nu echter de actie van de folder al verstreken was en ik ook geen gebruik meer kon maken van de actie die de Douwe Egberts er op had.
De medewerker haalde de eigenaar er bij.
Ja, de actie was nu voor bij van beide. Kon er niks meer aan doen. Hadden de Senseo’s niet binnen gekregen. Was ook slecht aan te komen.
Hierop gaf ik aan als hij deze informatie al had waarom ik hier dan niet over ingelicht was. En ik tot twee maal toe persoonlijk ben komen informeren hoe het er voor stond met mij bestelling.
Tja dat was nou een maal zo, was zijn antwoord
Zijn reacties wekte bij mij irritatie op. Ik heb aan gegeven dat ik deze manier van service niet prettig vond. Ik inmiddels dus geen aanspraak meer kon doen op deze leuke actie van het apparaat dus bij deze de reservering wel kon laten zitten.
Uit innerlijke frustratie ben ik de zaak uit gelopen. Was ik hier eerder van op de hoogte gesteld had ik nog de keuze gehad om verder te kijken. Maar om dat ik mij vertrouwen en bestelling had gedaan bij de blokker heb ik hier op gewacht.
Jammer dat het weer zo heeft moeten lopen maar mij vertrouwen is in het finiaal Venray er weer onder uit gehaald. Ik heb me even af gevraagd wat ik hier meer moest of dat ik het gewoon niet moest laten, maar het houd mijn bezig vandaar dat ik toch deze klacht op mail heb gezet.
Misschien komt er op kort termijn toch nog een leuke actie voor de Senseo Viva Cafe voor het bedrag van een kleine 50 Euro. Voor het apparaat en de actie zou ik overwegen om naar binnen te gaan Maar het zou niet meer het finiaal Venray zijn.

Toch met vriendelijke groet,
Chantal Smits

Gewenste Oplossing:

Ik geloof niet dat ik de oplossing zou moeten bedenken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Blokker

Heeft op 26 januari 2015 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Smits,

Uit uw klacht blijkt dat u erg teleurgesteld bent over over de manier waarop u in de Blokker winkel te Venray bent behandeld. Wij bedanken u voor de moeite die u heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ontevredenheid. Wij vinden het erg vervelend dat u niet de service aangeboden heeft gekregen die u verdient te krijgen als klant van Blokker. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij bieden dan ook onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Wij danken u voor het kenbaar maken van uw klacht. Helaas kunnen wij de ontstane situatie niet meer terugdraaien, maar wij zullen uw klacht intern bespreken en tevens opnemen in ons klachtenregister. Ons welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Blokker klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Blokker beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Mevr. Smits

2 jaren geleden - Zie tapblad Klacht onder het kopje "We horen graag uw mening over de oplossing"

Reactie van de melder van de klacht Mevr. Smits

2 jaren geleden - Jammer dat de Blokker vind dat de zaak is opgelost. Drie weken geleden heb ik nog een reactie gegeven waar niet meer op wordt gereageerd

Reactie van de melder van de klacht Mevr. Smits

2 jaren geleden - Inmiddels is het al weer 20-04-15 en ik heb niks meer vernomen op bovenstaande reactie van mij op de oplossing. (??)

Reactie van de melder van de klacht Mevr. Smits

2 jaren geleden - 26- januari heeft u een reactie terug gegeven op mijn klacht. Het is nu eind mei en jullie steken de kop in het zand. De klacht is niet naar tevredenheid op gelost en jullie laten niks meer van jullie horen.!!!!!

Reactie van de melder van de klacht Mevr. Smits

1 jaar geleden - Het zou toch een kleine moeite zijn om een reactie te kunnen geven. Inmiddels is het 29-8-15 Volgens mij hadden jullie een ontevreden klant die nog steeds ontevreden is. Maar totaal wordt genegeerd Ik vraag me af of dat dit een oplossing is ?

Reactie van de melder van de klacht Mevr. Smits

1 jaar geleden - Hoezo OPGELOST.....!!!!. Naar mijn weten is er nog niks opgelost en is het een stil zwijgen aan jullie kant ipv een oplossing

Heeft op 28 augustus 2016 om 11:10 geantwoord

Ik weet nog niet hoe ik mij gevoelens over het geheel moet beschrijven. Als eerste frusteerde mij de tekst onder aan " beschrijf de door u gewenste oplossing" of dat ik voor een oplossing moet zorgen. Ik vond het een mistplaatste opmerking.
Daarbij is het geheel heel vervelend gelopen dat beamen ze ook in hun reactie en dat ze het niet terug kunnen draaien begrijp ik gedeeltelijk ook omdat de toen lopende actie voor 20 euro retour niet van uit de blokker maar vanuit senseo /philips was.maar hun wel de oorzaak zijn waardoor ik geen gebruik meer heb kunnen maken van deze aanbieding En dat het verder intern wordt bekeken heb ik persoonlijk weinig aan. Consequentie voor mij is dat ik nu 30 euro duurder uit ben voor de senseo en nog steeds met een zeer ontevrede gevoel rond loop. Vervelend vind ik het ook dat het voor mij niet de eerste keer was dat ik zeer ontevrede de zaak ben uit gelopen. ( niet door de service van het personeel in tegendeel, maar wel de eigenaar)
Zij kunnen nu netjes schrijven dat de status " opgelost" er onder gezet kan worden, maar voor mij is er door dit antwoord niks opgelost. Ik heb inmiddels een kosteplaatje van 30 euro meer uitgegeven voor een senseo.
Zo als u kan lezen zit het mij nog hoog en ben ik niet echt tevrede gesteld door hun reactie.

Met vriendelijke groet
C. Smits

Reactie van de melder van de klacht Mevr. Smits

8 maanden geleden - ruim ander halfjaar verder en nog steeds geen reactie!

Bericht van Blokker

8 maanden geleden - Beste mevrouw Smits, Ik vind het erg vervelend te vernemen dat u anderhalf jaar na het indienen van uw klacht via Klacht.nl nog steeds met een ontevreden gevoel rondloopt. Als ik uw bericht goed begrijp wordt uw onvrede gevoed door twee verschillende zaken. De manier waarop Klacht.nl werkt bevalt u niet en u blijft ontevreden over de respons die u van ons heeft gehad op uw klacht. Iedereen die via Klacht.nl een klacht indient krijgt hetzelfde formulier om in te vullen. In dit formulier worden verschillende opties aangeboden, waaronder ook het aangeven van de door u gewenste oplossing. U geeft aan dat u dit een misplaatste vraag vindt. Aan de vraagstelling van het formulier van Klacht.nl kan ik helaas niets veranderen. Daarnaast zegt u dat uw klacht helemaal niet opgelost is. Wanneer wij een klacht beantwoorden zet Klacht.nl hier automatisch de status opgelost bij. Ook dit kan ik niet veranderen. Uw reactie op onze oplossing onder het kopje "We horen graag uw mening over de oplossing" kunnen wij niet inzien. Dit is alleen bij Klacht.nl zelf binnengekomen. Ik raad u dan ook aan om uw klachten over de werkwijze van Klacht.nl bij hen te melden. Dit kan via de volgende link: http://www.klacht.nl/klacht-nl/ Betreft het niet tevreden zijn over de gang van zaken vanuit Blokker, ik ben bang dat we dit niet meer op kunnen lossen. Uw klacht is van anderhalf jaar terug. U heeft toen een Senseo apparaat willen hebben waar een actie op zat. Deze was niet op voorraad in de winkel. De filiaalleider heeft toen met u afgesproken dat als hij er binnen de actie tijd toch noch een zou blijken te hebben, u hierover te bellen. Dit is niet het geval geweest en hij heeft u dan ook niet gebeld. Vervolgens heeft u de Senseo toch besteld in de winkel. De winkels bestellen de artikelen bij het distributiecentrum van Blokker. Als daar de Senseo niet op voorraad is, wordt dit vanzelfsprekend ook niet aan de winkel geleverd. Het is zeker vervelend dat u de actie heeft misgelopen omdat de winkel de door u gewenste Senseo niet aan u kon leveren. Dat u de Senseo toch heeft aangeschaft is uw eigen keuze geweest. Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen via e-mail, social media of telefoonnummer 0800-9131 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-18:00 uur). Met vriendelijke groet, Saskia Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Smits