Klacht: Service???

op 27 december 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb 3 dec. betaald voor een armband, deze zou vanaf de 10e geleverd worden met een levertijd van 11 dagen. Dus de 21ste en dus voor de kerst.

Tot op heden nog geen product, plus nog geen enkele reactie van Groupon… Waarom moet een betalende klant zelf achter de nalatige organisatie aan rennen???

Gebeld met de klantenservice (mijn initiatief en kost mij tijd) Die zeggen ‘simpel’ leverancier heeft een probleem je krijgt je product over een week ofzo. Waarom ben ik hier niet direct op het moment van dit ‘probleem’ op de hoogte gesteld????

Klantenservice onderneemt géén enkele actie, onder aandringen van mij wilde zij maar liefst wel 1 mailtje sturen naar de leverancier… Belachelijk

Gezien ik a.s. zaterdag om 06:00 op vakantie ga wil ik mijn allang betaalde product dus vandaag of uiterlijk morgen ontvangen.

Gezien er 200/300 werknemers in NL zijn, is er vast wel iemand te vinden met een rijbewijs.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 03 januari 2013 om 15:12 geantwoord

Beste Daan,

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het ook erg vervelend dat de bestelling vertraagd is. Onze excuses hiervoor. De situatie hebben we inmiddels uitgezocht en de bestelling zal deze week nog bezorgd worden. Onze excuses voor al het ongemak.

Groupon Customer Support

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door daan.adriaans@gmail.com