Klacht: Serves

Cocky Hoogendijk op 29 maart 2018 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Gisteren heb ik een matras bij leen bakker Zaandam gekocht.de afdeling was boven het was stil een meneer hielp mij en toen ik had besloten het matras te kopen mocht ik hem zelf naar beneden brengen ik ben73 en ik was met een vriendin van de zelfde leeftijd op de vraag of hij kon helpen zei hij nee beneden zijn mensen die kunnen helpen wij vroegen het maar ze bleven achter de kassa staan kletsen.er werd wel op een bitcherige toon gezegd dat er een lift was. Ik vind dat ik dat moet melden zo behandel je je klanten niet. Ik heb mijn meubels bij leen bakker in Amsterdam zuid oost gekocht en daar ben ik heel goed en correct geholpen naar Zaandam ga ik nooit meer .Ik hoop dat ik er nog wat van hoor
Met vriendelijke groet
Cocky Hoogendijk

Ik vind dat het personeel er op aangesproken moet worden
En een excuus is op z'n plaats

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door