Klachten over Sertronics B.V.

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Sertronics B.V. in de categorie Internetshops - Algemeen. Bovenaan deze pagina staat... Lees meer >

Statistieken van Sertronics B.V. in de categorie Internetshops - Algemeen

1 klachten gemeld
1.0 /10
5 stemmen
5

Tijdslijn

Terug te ontvangen geld

Klacht van op 19 juni 2018 over Sertronics B.V. in de categorie Internetshops - Algemeen

Sertronics Nederland B.V. levert producten (o.a. Quigg stoomstrijksystemen) aan Aldi Nederland. Sertronics is slecht bereikbaar. Mails, van welk mailadres dan ook, worden niet beantwoord en telefoon wordt niet altijd opgenomen of je wordt gewoon weggeklikt. Schriftelijke afspraken worden niet nagekomen... Lees meer

Keukenrobot (Quigg KM2010.14) met een waarborg van 2 jaar werkte na 1jaar niet meer. Gratis terug opgestuurd naar Sertronic en na 2 maanden nog altijd geen antwoord gekregen. Ondertussen 4 maal gebeld en telkens werd er gezegd dat het betaalde bedrag zou... Lees meer

Weegschaal?

Klacht van op 05 januari 2017 over Sertronics B.V. in de categorie Internetshops - Algemeen

Heb op 28/07/2015 een weegschaal gekocht van het merk QUIGG in de Aldi. REFERENTIE : 2015 AA30/15 A. Bij het verwisselen van de batterijen werkt de weegschaal helemaal niet meer! Wat staat er mij te doen? Dank Jacqueline Van der Stichelen vanderstichelenjacqueline@hotmail.com Lees meer

via internet een onderdeel besteld en binnengekregen op 13-06-2016. Het bleek niet het goede onderdeel te zijn. Na tel. toestemming teruggezonden en en was toegezegd dat het bedrag teruggestort zou worden op mijn rekening. Enkele malen tel. contact gehad met... Lees meer

Op 06-09-2014 heb ik bij de ALDI een Quigg stoomkoker DG 2010.14 gekocht voor een bedrag van 24,99 euro met 3 jaar garantie tot 06-09-2017. Door een ondefinieerbaar defect werkte deze eind februari 2016 niet meer. Het telefoonnummer op de garantiepapieren gaf... Lees meer

Wel betaald niets ontvangen

Klacht van op 19 maart 2016 over Sertronics B.V. in de categorie Internetshops - Algemeen

In december van 2015 kneedhaken besteld voor broodbakmachine. In januari gevraagd waar mijn bestelling bleef. Reactie was dat de kneedhaken nog besteld moesten worden. In februari rappel, maar dat een maand later nog zelfs geen reactie op. Belabberde service! Lees meer

Op 03 januari 2015 heb ik bij Aldi een hometrainer gekocht. Na het in elkaar zetten heb ik de hometrainer gebruikt en bij de 3de keer brak het stuur spontaan van het stuurkolom af. 3 dagen na aankoop, diverse keren... Lees meer