Klacht: Sensor noodlamp.

op 07 april 2013 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,
vorig jaar kocht ik een sensor noodlamp model
99906WH aan bij het Kruidvat te Kuurne in het Shoppingcenter in België op 29-09-2012. Na enkele maanden functioneerde deze al niet meer naar behoren. Ze flitst de ganse tijd aan en uit zonder reden terwijl het pikdonker blijft en geen beweging is. Vorige week ontdekte ik nu ook bij het nemen uit de houder dat ze niet verder blijft branden en ook niet meer mogelijk is om de ledlampjes te laten branden in al de mogelijke toestanden. Ze geeft op geen enkel manier nog licht buiten constant aan en uit flitsen ook overdag.
Ben al op alle mogelijke manieren gaan zoeken ( er is geen website vermeld op de verpakking of wat dan ook om ergens een klacht naar toe te sturen. Er staat wel vermeld dat je 24 maanden garantie hebt op het product maar er zit geen enkel garantiebewijs bij en geen contact adres
Wat moet ik doen om geholpen te worden. Als jullie raad weten zou ik heel blij zijn.
Alvast dank bij voorbaat.
M.V.G.
Rita Viaene.

Gewenste Oplossing:

Eerst en vooral weten waar ik juist terecht moet met mijn klacht.
Vervanging van deze noodlamp.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kruidvat in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door RIVI