Klacht: senseo valt steeds uit

op 26 december 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben sinds ongeveer een jaar een senseo. Nu valt ie steeds uit bij het eerste kopje koffie dat gezet wordt. Ontkalken gaat ook niet meer. Bij het gelijktijdig indrukken van beide knoppen valt het apparaat ook meteen uit.

Gewenste Oplossing:

Of kosteloos repareren of een nieuw apparaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 01 februari 2013 om 15:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips is in overleg met de klant tot een gepaste oplossing gekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kato67