Klacht: senseo kapot.

op 22 januari 2014 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Mijn Senseo, die ik september 2012 bij Blokker Venlo heb gekocht, is nu echt kapot. Vanaf het begin had hij al mankementen. Reparatietijd 6 tot 8 weken. Advies van Blokker om hem maar zelf op te sturen naar Philips, dan zou het ong. maar 1 week duren. Is dit service en garantie???????

snellere reparatie, indien hij nog echt goed te repareren is, maar liever een nieuwe, ben bang dat hij binnenkort weer de geest geeft en zonder koffie 's morgens is geen leuk begin van de dag.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 24 januari 2014 om 13:30 geantwoord

Datum: 24-01-2014
Afdeling: klantenservice
Contact: e-mail

Oplossing:
Bedankt voor je bericht. Ik kan begrijpen dat het vervelend is wanneer je Senseo heeft begeeft.

Ik moet je helaas mededelen dat de aangeboden procedure gebruikelijk is bij Blokker. De reparatie procedure duurt gemiddeld 4 tot 6 weken met een uitzonderlijke uitloop van 8 weken. Ik begrijp je teleurstelling in deze procedure maar ik kan hier helaas niet van afwijken. Blokker behoudt zich het recht jouw apparaat te laten beoordelen of te repareren. Onder deze voorwaarden heb je ook het apparaat bij ons aangeschaft. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Het volgende is opgenomen in onze voorwaarden:
1. U dient het geleverde te (doen) onderzoeken, onmiddellijk op het moment dat de artikelen u ter beschikking worden gesteld. Daarbij behoort u te onderzoeken of kwaliteit en/of kwantiteit van het geleverde overeenstemt met hetgeen is overeengekomen en voldoet aan de eisen, die u met Blokker bent overeengekomen. Eventuele gebreken dient u zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen twee maanden na ontdekking schriftelijk aan Blokker te melden. De melding dient een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van het gebrek te bevatten, zodat Blokker in staat is adequaat te reageren. U dient Blokker in de gelegenheid te stellen een klacht te (doen) onderzoeken.
2. U kunt geen reparatie of vervanging eisen, indien dit onmogelijk is voor Blokker of niet van Blokker kan worden gevergd. Blokker heeft het recht om te beoordelen of het gebrek aan het artikel, door vervanging van een onderdeel, verholpen kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door senseokapot