Klacht: Senseo 7830 Oxidatie op onderdeel in watertank

op 30 april 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Wij hebben een senseo 7830. Sinds enige tijd blijft het magneetje voor het debiet plakken waardoor de senseo zogezegd te weinig water in het reservoir heeft.
Na dit te bekijken zie ik dat dit onderdeel volledig verroest (oxidatie) is.
Nu stel ik me ernstig vragen over wat dit te weeg brengt voor de gezondheid onderdelen die verpesten en in contact met voeding.

Mvg,
Stany

Gewenste Oplossing:

Als ik een positief antwoord krijg en dit heel serieus opgevolgd wordt. Want ik maak me zorgen voor de gezondheid (oxidatie roest) gevaar voor tetanus!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 30 april 2016 om 13:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Stany.

Wat gek dat er roest is ontstaan op de indicator. Zojuist heb ik je een email gestuurd ter verificatie. Zou je ons de aankoopbon willen emailen? Wat je ook kunt sturen is een foto van de productiesticker. Deze kun je vinden onderop het apparaat. Als blijkt dat het apparaat binnen garantie is kan ik je een nieuwe tank kosteloos opsturen. We horen graag van je via email.

Groet, Paul.

Alle klachten die gemeld zijn door StanLaurel