Klacht: Selektvracht wil niet bezorgen bij mij

op 03 juli 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen zaterdag heb ik hier ook al een klacht over gemeldt. Dat de Track and Trace van Selektvracht aangaf dat ik niet thuis ben terwijl ik wacht op ze. Ze zouden dinsdag weer komen. Nou, ze flikken hetzelfde geintje gewoon nog een keer. Ik ben thuis, check op een gegeven moment T&T, staat er dat “geadresseerde niet thuis is”. Ik ben gewoon thuis! TNT is ook aan de deur geweest, de bel doet het gewoon. Geen enkel probleem. Er ligt ook geen briefje in de bus.
Ik word hier echt ontzettend moe van. Selektvracht zou de bezorger er op aanspreken, maar de bezorger wilde schijnbaar gewoon naar huis toe. Dit zou ik niet moeten flikken op mijn werk!
Ik wil gewoon mijn pakketje!
Ik ga dus maar weer de afzender contacteren om aan te geven dat ze niet met Selektvracht moeten werken… Het geeft zoveel stress.

Mijn pakketje bezorgen, mijn tijd niet verdoen?

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 juli 2012 om 09:48 geantwoord

Wij hebben deze klacht opgepakt met onze bezorger en benaderen de geadresseerde hierover. Het pakket is vanavond (woensdag 4-07-2012) opnieuw in bezorging.

Selektvracht B.V. Webcare Team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DHL beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Flappie035