Klacht: Select plus wordt uitgemaakt voor dief.

op 03 september 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

U beloofd een hele hoop zoals Select, ik heb een Select abonnement op mijn account genomen en heb in verleden enorm veel bij U gekocht. Echter wil ik vandaag een artikel bestellen waar Select optie bij staat en in grote letters staat er voor 14:00 besteld (het is nu 12:28 echter bestelde ik het om 12:00) en zodra ik op volgende druk staat er morgen overdag of morgen avond. U beloofd dus een dienst die er niet is en dan vraag ik mij af waar heb ik nu uiteindelijk 9 euro en 99 cent voor betaald.

Toen ik contact op nam met de klantenservice van Bol, die er echter niet is want je kan het beter BOL Klanten …… noemen (service is er niet) werd mij gevraagd welk artikel ik wilde bestellen, ik krijg dan te horen sorry dit kan vandaag niet geleverd worden, op moment dat ik vraag naar een meerdere dan krijg je die te spreken, op moment dat ik vraag waarom heb ik dan ooit betaald voor select dan is de reactie het kan niet dit is mijn antwoord daar moet u het mee doen (lijkt de rijdende rechter wel).

Ik heb toen nogmaals terug gebeld en een andere medewerker gesproken die mij begrijpt maar ook NIET kan of wilt helpen, dat het morgen binnen komt prima echter het gaat mij om het principe ik betaal voor een dienst die er niet is dus waar heb ik ooit 10 euro voor uitgegeven.

Ik wil daarom mijn 10 euro kosten terug voor een dienst die er niet is, ik heb een paar weken een mail gehad met erin alles van bol is nu met select optie en voor 14:00 besteld morgen in huis, volgens de medewerker is dit niet waar.

Ik heb een reactie gegeven aan de medewerker echter had ik dat niet moeten doen en voor dat mijn excuses echter als men het bloed onder je nagels vandaan haalt dan kan je nog wel eens iets zeggen wat niet hoort.

Ik verwacht een oplossing, komt die er niet dan ben ik genoodzaakt te stoppen met kopen bij Bol, en als ik zo naar mijn bestel verleden kijk dan koop ik letterlijk en figuurlijk voor een hele hoop geld bij bol, echter is bol niet de enige die artikelen levert.

Als men iets beloofd moet je het nakomen, kan je dat niet prima dat kan echter vraag dan geen extra geld voor een dienst die er gewoon niet is.

En dan is er nog een 2e iets.

Op 24 augustus bestelde ik een artikel en dit zou dinsdag de 28e bezorgt worden, op de 29e was er nog niks binnen (wel gaf de site aan bezorgt echter ik had niks ontvangen), de 29e stuurde bol hetzelfde artikel weer op en dit is tot op heden ook de 31e niet bezorgt terwijl de site aangeeft van wel. Ik heb dit gemeld bij Bol klantenservice via FB en dit was de reactie die ik kreeg.

Daar zijn we weer, Hans. We hebben intern overlegd over de twee zaken die we bovenstaand hebben besproken. Dit treft het select abonnement en het Xbox spel wat je tot twee keer toe niet hebt ontvangen. Allereerst; het spel. Je zegt dat je het tot twee keer toe niet hebt ontvangen. Zowel de originele bestelling als de vervangende, zijn niet bezorgd. Het kan uiteraard mislopen, maar in verband met een voormalige zending in mei die ook kwijt leek te zijn, kunnen we er voor nu niet vanuit gaan dat beide zendingen wederom verloren zijn gegaan. We kunnen hier dan ook geen uitzondering in maken en moeten hier een lijn in trekken. We zullen de factuur hier niet voor sluiten. Het kan zo zijn dat het, in verband met briefpost, morgen bezorgd wordt. Hopelijk voor je is dit het geval.

Hier maak ik 2 dingen uit op:

1. Is het er morgen niet …. Pech
2. U bent een dief ook al wordt dat niet letterlijk gezegd maar de woorden spreken voor zich.

ondertussen heb ik bekend gemaakt bij bol dat het bezorgt is bij de buren, de reactie die ze hier op klacht.nl gaven was

Beste matrix50,

Gelukkig is het pakket alsnog geleverd. Daarom sluit ik dit bericht.

Met vriendelijkge groet,
Jolanda van bol.com

Dit is geen oplossing dit is niet eens excuses geven, je maakt de klant uit voor dief, ik geef eerlijk aan later dat het bij de buren lag en dan is dit de reactie ???.

Ongelooflijk hoe jullie met klanten omgaan, ik blijf deze klacht net zolang melden tot ik een gepast excuus krijg.

Excuus en kosteloos gesteld van select.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bol.com

Heeft op 04 september 2018 om 10:50 geantwoord

Beste klant,

Op een andere review site is de klacht in behandeling genomen. Vandaar dat jouw bericht op deze site op 'opgelost' is gezet. Jouw klacht is niet opgelost en wordt opgelost via de andere site.

bol.com
- - -- -- - - - - -- - - -- -

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 04 september 2018 om 20:56 geantwoord

Op de andere site ging het alleen over select, select is opgelost echter het uitmaken voor dief niet... dat heet smaad.

Alle klachten die gemeld zijn door matrix50