Klacht: selchte service

op 07 september 2017 over Studystore in de categorie Boeken

voor mijn opleiding digitaal lesmateriaal besteld van zo’n 90 euro, tot mijn teleurstelling is dit niet goed aangekomen, klantenservice gebeld en een code toegestuurd gekregen. Ook deze code werkte niet. Toen weer de klantenservice gebeld en daarbij een uur in de wacht gestaan. Ik heb vandaag meerdere lessen gemist om dit te regelen en vindt de klantenservice echt verschrikkelijk slecht!!!

Wanneer de producten die ik heb betaald geleverd worden, en ik een gemeend excuus krijg van dit bedrijf

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studystore

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Studystore nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 26 september 2017 om 11:36 geantwoord

Beste student,

Onze excuses voor het laat reageren op je klacht via deze site. Daarnaast onze excuses voor de problemen die je hebt gehad met je digitale lesmateriaal. Volgens onze gegevens ben je op 7 september geholpen door een medewerker van onze klantenservice en heb je toen je lesmateriaal kunnen ophalen.

Sharon van der Ploeg
Klantenservice Studystore