Klacht: selchte service

op 07 september 2017 over Studystore in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

voor mijn opleiding digitaal lesmateriaal besteld van zo’n 90 euro, tot mijn teleurstelling is dit niet goed aangekomen, klantenservice gebeld en een code toegestuurd gekregen. Ook deze code werkte niet. Toen weer de klantenservice gebeld en daarbij een uur in de wacht gestaan. Ik heb vandaag meerdere lessen gemist om dit te regelen en vindt de klantenservice echt verschrikkelijk slecht!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer de producten die ik heb betaald geleverd worden, en ik een gemeend excuus krijg van dit bedrijf

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studystore

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Studystore nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 26 september 2017 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste student,

Onze excuses voor het laat reageren op je klacht via deze site. Daarnaast onze excuses voor de problemen die je hebt gehad met je digitale lesmateriaal. Volgens onze gegevens ben je op 7 september geholpen door een medewerker van onze klantenservice en heb je toen je lesmateriaal kunnen ophalen.

Met vriendelijke groet,
Sharon van der Ploeg
Klantenservice Studystore

Alle klachten die gemeld zijn door anoniem233872873