Klacht: seizoeners worden vals beschuldigd

op 12 juli 2012 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Al jaren lang staan meerdere dezelfde seizoeners op bospark lunsbergen. Omdat meerdere mensen van de voormalige hondenveldjes voor de kleinste dingen de auto pakten en daar mee de veldjes kapot gingen zijn er slagbomen geplaatst alleen voor de seizoensveldjes.er staat nu een karretje waar mee we onze spullen moeten in en uit laden. Dat is lastig omdat je toch elke keer veel spullen bij je hebt. Door dat de slagboom nu blijvend op slot is moeten mensen die voor een paar weken op een tussen veldje gaan staan onnodig lang wachten met hun kampeermiddel voor dat ze-er opkunnen. Nu konden wij ook via een ander veldje op die van ons komen maar daar is nu een kei heen gelegd zodat je er met de auto niet langs kunt alleen is deze tot drie keer toe verschoven door de grasmaaier en het recreatieteem anders konden die er niet langs. Toen bracht de beheerder een brief voor alle seizoeners van het veldje met de wipkip met de beschuldiging dat ze de kei niet mochten verleggen anders mochten ze de boel inpakken en vertrekken. Nou was er dat weekend maar een seizoener op dat veldje en die was erg boos omdat geen van de seizoeners de kei hadden verlegd en die dus vals werden beschuldigd. En nou mag koos konijn die route ook niet meer langs wat erg teleurstellend is voor de kinderen.wij hebben nu het idee dat de beheerder ons graag kwijt wil en ik denk dat er ook velen weggaan zo omdat de beheerder niet voor rede vatbaar is en dat is toch niet wat roompot wil neem ik aan.

ik denk een gesprek met de beheerder en seizoeners, de slagboom open met halen en brengen caravan en ook open op vrijdag en zondag zodat we onze spullen met de auto naar onze plek kunnen zetten. Een exuus van de beheerder van het vals beschuldigen van kei verleggen.koos weer zijn route laten doen,of slagboom helemaal weg en strenger controleren dat mensen auto uitladen en deze weg brengen naar parkeerplaats. Deze klacht moet ook niet naar beheerder lunsbergen maar naar hogere hand want hij doet er toch niks mee.

Bericht van Roompot

5 jaren geleden - Geachte gast, Hierbij delen wij u mede dat wij uw klacht per heden in behandeling nemen. U ontvangt binnen 2 weken een reactie onzerzijds. Met vriendelijke groet, Webcare team Roompot Vakanties

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 16 juli 2012 om 15:50 geantwoord

Wij hebben inmiddels contact met de gast opgenomen en het een en ander uitgelegd.

Alle klachten die gemeld zijn door jannie stuve