Klacht: libelletas

annemiek deGroot op 27 mei 2022 over Scoupy in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen zag ik dat er nog tassen te koop waren van de Libellebeurs, nu wilde ik er 2 kopen op de beurs en werd mij verteld dat ze op waren.

Heel vreemd.

Groetjes Annemiek de Groot

Gewenste Oplossing:

Geen idee maar ik wel best zoon leuke tas maar dan wel voor de prijs van de beurs, dat is wel het meest eerlijke, ik had er anders 2 voor 6 euro gekocht.
Normaal doe ik het in de ticket maar ik heb deze om moeten boeken omdat er toen corona was

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Scoupy

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Scoupy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door annemiek deGroot