Klacht: Geen casback

schatje66 op 27 december 2022 over Scoupy in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik doe mee met scoupy plus.
Alle bonnen die ik indien worden standaard afgekeurd
Ook aankoop Bakker Bart geen cashback
Zo krijg je nooit je spaarkaarten vol
En al meerdere cashback s gemist

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat dingen opgelost worden
Geef gewoon cashback
En keur niet alle bonnen af

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scoupy over deze klacht.

Bericht van Scoupy

1 jaar geleden - Beste Lucia, dank je wel voor je bericht en feedback. Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart. Helaas hebben we wat problemen gehad met de koppelingen. Als het goed is, is dit nu opgelost. Mocht dit niet zo zijn, zou je ons dan willen mailen naar [email protected]? We kijken graag met je mee! Fijne dag. Groet, Scoupy

Reactie van de melder van de klacht schatje66

1 jaar geleden - Typisch scoupy dit zo gaat het ook al maanden op de mail en op messenger u ziet er wordt niet gereageerd op de afgekeurde bonnen niet op bakker bart nee een standaard knip plak antwoord op 10 % vd klacht

Alle klachten die gemeld zijn door schatje66