Klacht: Cashback afgekeurd

Janny Kuiper op 10 mei 2022 over Scoupy in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb oma’s vegetarische curry en visvrije tonijn seasogood krijg ik keer dat het afgekeurd is omdat mijn ibannumjer al gebruikt is. Nu vraag ik mij af is dit een datalek?ik heb dit spul nog nooit gehad. Ik zou graag een cashback hebben en graag uitzoeken hoe dit kan.anders stop ik bij scoupy.

Vr groet Janny

Gewenste Oplossing:

Cash back wat ik gekocht heb en uitzoeken hoe mijn ibannummer al gebruikt is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Scoupy

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Scoupy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janny Kuiper