Klacht: Scootfun (alias De scooterwinkel) komt zijn afspraken niet na!

Ron1901 op 23 januari 2013 over Scootfun in de categorie Brommers, scooters en motoren

Na 2 maanden nog geen spullen en geen reactie meer!

Kwam op Scootfun terecht doordat ik op marktplaats.nl zocht naar onderdelen voor mijn scooter. Heb op 12-11-2012 voor +/- 60euro spullen besteld bij Scootfun. Heb ze er van tevoren over gebeld en heb een email gestuurd. Omdat ze telefonisch opnamen en reageerden op de mail besloot ik logischerwijs direct via Ideal te betalen. Ook het feit dat ze op marktplaats.nl staan vond ik een betrouwbaar gegeven. Ik dacht onterecht dat marktplaats dit wel controleerde ofzo! Helaas heb ik niet even wat verder gekeken op dat moment. Inmiddels weet ik dat er over Scootfun.nl veel klachten zijn. Deze site bestaat gewoon nog. En dat scootfun inmiddels onder andere namen zoals Descooterwinkel.nl gewoon verder gaat met haar praktijken. De eigenaren van dit bedrijf hebben in het verleden kennelijk ook diverse andere scooter bedrijven gehad waar het niet geheel lekker verliep. Ook op marktplaats. Zonde want mijn eerste indruk van dit bedrijf was goed.

De feiten:
-Ik heb nadat ik mijn spullen besteld heb op 12-11-2012 voor het eerst op 27-11-2012 via de mail contact opgenomen wanneer ik mijn spullen kon verwachten. Heb daarop geen reactie gehad. Nadat ik diverse keren gebeld heb namen ze op en ik kreeg de smoes dat mijn spullen morgen verstuurd zouden worden.
– Op 10-12-2012 mailde ik dus maar weer waar mijn spullen bleven. Ik kreeg de volgende reactie: “Beste klant,
Deze order komt deze week binnen bij .” Ik belde toen wederom en hoorde dat de beste man aan zijn collega vroeg hoe het met deze bestelling stond en hij verzekerde me dat het morgen op de bus gedaan werd.
– Dit was het laatste contact. Ik heb gedurende de afgeopen 3 weken iedere dag geprobeerd hen te bellen. En ik heb mails gestuurd! Nooit geen reactie! Ze laten mij dus geen keus dan door hier mijn klacht in te dienen. Ik kan hier erg kwaad om worden. Maargoed wie vind het wel leuk als mensen je geld (lijken te )stelen…

Zolang dit bericht hier staat raad ik iedereen af bij hen te kopen!

Geld terug. Ik ben mijn vertrouwen in scootfun.nl (de scooterwinkel.nl) kwijt. Ik heb ze reeds gemaild dat ik een reactie verwacht van ze. Eind deze week doe ik aangifte bij de politie! Zolang dit bericht hier staat raad ik iedereen af bij hen te kopen!

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Scootfun

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Scootfun nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door