Klacht: Schuld dossier wordt maar niet geholpen

op 16 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Er is een oud dossier bij Tele2 waarbij ik een schuld heb. Ik ben gestart met het geld aflossen bij Tele2, maar ze hebben 6 van de 9 betalingen niet verwerkt. Waardoor zij een veel hoger bedrag open hebben staan dan ik. Sinds december 2015 ben ik hier al mee bezig om het recht te trekken. 2x een brief gestuurd, waarvan 1 x aangetekend met al mijn betaalbewijzen, maar ze reageren er gewoon zo simpel op. Mijn betalignen worden niet uitgezocht. Ik kom niet verder dan de klantenservice. En elke keer krijg ik iemand anders aan de telefoon. Zij moeten mijn vraag elke keer uitzetten naar de financiele afdelign, die telefonisch niet te bereiken is. Soms wordt ik teruggebeld, maar dan wordt me voicemail ingesproken met simpele antwoord. 1 x werd er zelfs gezegd dat alles al was afgelost. Terwijl toen ik nav dit bericht toch maar weer ben gaan bellen, zeiden ze: ik zie geen belnotitie hiervan en er staat gewoon nog EUR 400,00 open. BELACHELIJK in 1 woord.

Als de back office mij mailt, kan ik daar ook niet op reageren, want het is een no-reply e-mail. niemand die de verantwoordelijkheid op zich neemt om mijn betalingen uit te zoeken. Ik krijg niet eens een verantwoordelijke aan de telefoon.

Als zij mijn betalingen niet kunnen verwerken, dan horen ze het terug te storten. Maar het wordt niet verwerkt en het wordt niet teruggestort.

Ik ben tevreden als ze al mijn betaalbewijzen nalopen, dit verwerken en aftrekken van mijn totale openstaande schuld. Hierna blijft er nog een kleine schuld over en die wil ik dan voldoen.

hierna wil ik zwart op wit dat ik mijn schuld heb afgelost.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SABR