Klacht: Schuld bij Zorg en zekerheid

op 01 april 2012 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Van Arkel Gerechtsdeurwaarders houden zich niet aan gemaakte afspraken en hebben ondanks mijn volledige medewerking toch de dagvaarding doorgedrukt. Daarnaast een zeer onbeschofte telefonische behandeling. Van Arkel gaat willens en wetens over lijken. De manier van werken is oneerlijk en zeer gehaaid, ook wanneer dat niet nodig is.

Dit bedrijf moet wat mij betreft zo snel mogelijk een halt toegeroepen worden. Ik ben pas tevreden nadat Van Arkel is opgedoekt. Dit is enige manier om verdere slachtoffers van deze geldwolven te voorkomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 10:59 geantwoord

Geachte heer/mevrouw De Vries,

Wij zijn sinds juni 2015 actief op Klacht.nl. Omdat uw klacht voor die tijd is geplaatst, en het betreffende dossier inmiddels is gesloten, zetten we deze klacht op opgelost.

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw plaatsen.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso

Alle klachten die gemeld zijn door StopVanArkel