Klacht: Schrikbarende kosten buiten bundel

op 16 januari 2014 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een mobiel abonnement bij T-Mobile voor 150 bel/sms en 1000 MB Internet. Ik heb hier maandenlang de normale tariefplan voor betaald, tot ik in november ineens een factuur van 36 euro ontving, in december zelfs 50 euro (!). Dit zouden overige kosten zijn die voornamelijk buiten mijn internetbundel zijn gevallen, terwijl mijn internetgebruik op mijn mobiel niet is veranderd. Ik krijg hier bij T-Mobile echter geen inzicht in, en wordt zelfs via het keuzemenu naar de website doorverwezen (waar niks op staat), en krijg geen medewerker aan de lijn. Toen ik mijn mobiele abonnement echter op wilde zeggen kreeg ik echter wel een medewerker aan de lijn, die mij prompt een veel goedkoper abonnement aanbood van 13 euro met onbeperkt internet. Dit is echter niet op de website terug te vinden, dus ik vind dit niet echt betrouwbaar. Ik vind dit een rare manier van doen.

Ik wil een goede reden voor mijn plotselinge veranderingen in kosten, en een tegemoetkoming van deze schrikbarende kosten die ik sinds november heb moeten betalen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jverboom