Klacht: Schoolboeken

op 18 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Wijzigen
Beste, ik ga hiermee niet akkoord. De uiterste inleverdatum was mij niet bekend, waar had ik dat kunnen lezen? Het feit is dat ik de boeken compleet heb, en deze bereid ben om die nu direct in te leveren, na te sturen. Ik had idd zelf eerder contact op kunnen nemen, maar zoals eerder al uitgelegd, was dat vanwege de ontstane thuis situatie lastig. Voor mij is 250 euro een immens bedrag, en de boeken liggen hier klaar om op te sturen. Ik hoop op enig begrip.

Groetjes,
Ferry van Kleef

Oplossing normaal kunnen inleveren (alsnog)

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 18 augustus 2016 om 12:30 geantwoord

Beste Ferry,

Zoals eerder aangegeven hebben we begrip voor je situatie en hadden we hier in graag iets voor je betekent. Dit had het afgelopen half jaar al gekund, door huurverlenging aan te vragen zodra bij jou bekend werd dat de boeken bij je vader bleven liggen en je deze dus niet voor de zomervakantie kon inleveren.

Net zoals voorgaande schooljaren moeten je schoolboeken aan het einde van het schooljaar, voor de zomervakantie, worden ingeleverd bij VanDijk.nl. De inleverdag die wij op jouw school hebben georganiseerd, vond plaats op 19 juli 2016.

Er zijn vanaf 5 juli 2016 herinneringen gestuurd over het inleveren van je huurboeken, naar zowel jouw (oude) e-mailadres ferry.vankleef@gmail.com als het e-mailadres waar ook de schadefactuur naar is verstuurd, lindemans69@hotmail.com. Deze herinneringen zijn verstuurd op 5 juli, 21 juli en 29 juli. De schadefactuur volgde op 12 augustus.

We zien dat je vandaag je e-mailadres hebt aangepast naar het e-mailadres waarmee je deze klacht hebt geplaatst.

Gezien bovenstaande informatie kunnen wij, ondanks de vervelende situatie, jouw huurboeken niet meer innemen.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door ferryvankleef