Klacht: Schoolboek

op 15 juli 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Mijn zoon is afgelopen jaar begonnen op middelbare school en kreeg een boek frans wat helemaal uit elkaar viel.
Na een telefoontje kreeg ik (met hoop gezucht) een nieuwe opgestuurd.
Nu gaat hij afgelopen maandag zijn boeken inleveren en worst het boek afgekeurd!
Krijg ik rekening van €44.15 omdat er waterschade aan het boek zit.
Dat klopt ook maar het boek is nog prima te gebruiken, alles is nog goed te lezen..
Ben nu de hele week al aan het bellen/mailen en pb via facebook maar het boek blijft afgekeurd omdat een boek met waterschade gaat schimmelen volgens vandijk.nl
Het boek is aan de bovenkant (laatste bladzijdes) iets nat geworden aan de bovenkant en dat is al maanden geleden.
Maar hun bezitten zo’n machtspositie dat ik gewoon het boek moet betalen.

Als ik het boek terug stuur en factuur kwijt gescholden wordt.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 15 juli 2016 om 16:02 geantwoord

Beste Willeke,

Via Facebook hebben wij hierover contact gehad. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent. Helaas blijven wij bij het feit dat wij boeken met waterschade niet kunnen accepteren.

Aan de door u voorgestelde oplossing kunnen wij niet voldoen.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Willekem