Klacht: Schokkend slechte technische en communicatieve service.

op 17 mei 2021 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Er waren drie klachten: ernstig geluidsoverlast, radiatoren die op hol sloegen en radiator boven die niet reageerde. Er zijn 2 monteurs geweest, die zijn 3,5 uur bezig geweest: konden niets vinden of de klachten verhelpen. De tweede monteur keek naar mijn filmpje, riep ‘Dat is de pomp!’, plaatste een nieuwe pomp. Is daarna nog 2 uur bezig geweest, kon de klachten niet verhelpen. Na zijn vertrek bleken alle klachten nog te bestaan. Ik moest ‘de hoofdmonteur’ maar vragen. Rekening van bijna 300,- Een externe monteur heeft binnen 15 minuten het probleem gevonden en verholpen.
Twee klachten ingediend bij Feenstra: over de facturen voor een service die geen enkel effect hebben opgeleverd en over de stuitend slechte communicatie (simpelweg niet reageren). Krijg na twee maanden reactie, zonder excuses, alleen ‘wij zijn er van overtuigd dat de pomp terecht vervangen is’. Ze weigeren argumenten te geven of in te gaan op de constatering dat het vervangen van de pomp geen enkele klacht verholpen heeft.

Als ik
1. alsnog excuses krijg voor de slechte service (ze hebben geen van de klachten verholpen)
2. excuses krijg voor het uitblijven na 2 maanden van een reactie op mijn officiele klacht over hun slechte communicatie
3. bevestiging krijg dat ik de onterecht geplaatste pomp niet hoef te betalen (de oude pomp ligt hier nog, ik heb aangegeven dat ze hun nieuwe pomp kunnen komen terughalen, er van uitgaande dat ze de oude pomp kosteloos terugzetten)

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 04 juni 2021 om 14:19 geantwoord

Beste mevrouw Pol,

Bedankt voor uw bericht.

Uw ongenoegen heeft u inderdaad eerder aan ons kenbaar gemaakt. Uw bericht hebben wij onder de aandacht gebracht van de betreffende afdeling. Inmiddels heeft onze medewerker u voorzien van een terugkoppeling. Wij zullen u zo spoedig mogelijk per e-mail nader informeren.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. Pol