Klacht: Schofterige telefonische behandeling en onnidig rekenen extra kosten

op 12 april 2016 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

na lange tijd in de uitkering te hebben gezeten ben ik sinds kort weer aan het werk en nu komen wat oude schuldeisers van me bovendrijven. Ik heb daar geen problemen mee. waar ik wel een probleem mee heb is dat ze niet reageren op mijn emails waarin ik aangeef deze schuld te regelen en mij vervolgens een ambtelijk stuk van 92,40€ opsturen. Dit is gewoon het onnodig opdrijven van kosten door mij handelingen aan te smeren die totaal overbodig zijn.

Ik heb dit telefonisch proberen aan te geven maar ik kreeg een of andere onbeschofte telefoniste aan de telefoon die me nog niet eens liet uit liet spreken en me afblafte als een hond..

Ik wil sowieso excuses voor het gedrag van hun telefoniste... en die 92,40€ wordt niet in rekening gebracht.. het is niet mijn probleem dat dit kantoor verzaakt om te reageren op mijn emails.. Zoniet dan stap ik naar de kamer van gerechtsdeurwaarders.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 02 mei 2016 om 13:28 geantwoord

Geachte mevrouw Beekman,

Wij zijn ons ervan bewust dat er ten aanzien van deze klacht niet direct een oplossing is. Het is echter zo dat u inmiddels een klacht heeft ingediend bij de kamer voor gerechtsdeurwaarders. Ook is er een betalingsregeling getroffen. Wij wachten de uitspraak van de kamer in deze af.
Van Arkel gerechtsdeurwaarders

Alle klachten die gemeld zijn door barberats75