Klacht: Schoenenkast voldoet niet aan verwachtingen

op 15 december 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

In de luxe schoenenkast met spiegel zou ruimte zijn voor 20 paar schoenen. De afbeelding geeft aan dat de kast per lade 2 vakken heeft. Dat is bij de geleverde kast niet zo. De zijsteunen zijn hiervoor ook niet uitgerust. Er kunnen maar 9 paar schoenen in i.p.v. 20. kortom: er wordt een ander product voorgespiegeld als er geleverd wordt. Dit klopt niet. Bovendien moest de kast nog helemaal gemonteerd worden, wat best een pittig karwei was en met 2 mensen moest gebeuren. Ook dit stond niet in de beschrijving .

Als er een nieuwe kast geleverd wordt die voldoet aan de beschrijving en reeds gemonteerd is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 21 december 2017 om 16:17 geantwoord

Beste mevrouw Wintermans,

Wat vervelend om te vernemen dat u een kast heeft ontvangen die niet conform de advertentie is geleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Wij willen u natuurlijk niet met deze kast opzadelen, omdat het niet is wat u ervan had verwacht. Zou u ons daarom kunnen voorzien van uw ordernummer? Hiermee kunnen wij uw bestelling direct onder de loep nemen zodat wij dit zo spoedig mogelijk voor u kunnen oplossen.

Wij willen hiervoor onze welgemeende excuses aanbieden.
In afwachting van uw reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanne 2