Klacht: schoenenkast leenbakker te sittard

op 18 maart 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Heb 4maart 2015 een schoenenkast ter waarde van €89.99 bij leenbakker gekocht.Zaterdag 14 maart 2015 viel een reclame boek op de mat waar plots de zelfde schoenenkast werd aangeboden voor €65.00.Maandag 16 maart telefonosch contact opgenomen met leenbakker te sittard antwoord jammer dan wij doen niet geld teruggeven zit nu eenmaal zo in ons systeem was het antwoord ik adviseer u contact op te nemen met klantenbureau leenbakker kan ik nu al vertellen dat u het zelfde antwoord kan verwachten.Zo gezegt zo gedaan en ja hoor een onvriendelijke dame zei nee daar doen we niet aan mee.Vind toch dat ze een zeer goede klant een beetje tegenmoed konden komen en met respect mogen behandelen.Hoop dat het verschil van €25.00 alsnog mag doen toekomen? mvg G.a rantong

Als het verschil netjes word terug betaald aan me.

Alle klachten die gemeld zijn door theresia58