Klacht: schoenen te snel stuk

op 17 januari 2018 over Bristol in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op zaterdag 2 december schoenen gekocht bij de bristol in hoofddorp. ik kreeg dit cadeau van mijn schoonouders voor 5 december 2017. ik koop altijd schoenen bij de bristol, dit omdat ik bij geen andere winkel kan slagen met schoenen. we zijn nu 1 maand verder en ik denk wat loopt de schoen raar. ik keek onder mijn zool, en zag dat mijn schoenzool zo erg gescheurd is, dus een goede kwaliteit is het niet. maar ik vind het vreemd heb er normaal nooit last van. en vind het niet kunnen dat een schoen binnen een maand al stuk zijn. helaas heb ik hier geen bon van of de schoenendoos. wat kan hier mee gedaan worden.

Gewenste Oplossing:

ik ben eigenlijk altijd wel tevreden over de bristol. kan altijd wel slagen met schoenen en of kleding. maar ik baal dat nu de schoenen binnen een maand al stuk gaan,

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bristol over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Bristol in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door suzanne mittertreiner