Klacht: schoenen niet leverbaar

op 31 juli 2017 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Ik heb tot 2x aan toe ( met 3 wkn er tussen) Nike Air Max ( basisschoolschoen) voor mijn zoon van 9 jaar besteld. Tijdens het bestelproces waren er voldoende schoenen op voorraad. Na een week krijg ik een mail, waarin staat dat de schoenen niet meer leverbaar zijn. Hoe kan dit? Hoe werkt dit internetsysteem?

Mijn zoon was doel enthousiast dat er de 2e keer weer schoenen op voorraad waren, hij was doel enthousiast en had er vertrouwen in. Dus weer een bestelling plaatsen. Tot dat mama wederom een mail ( na een week)ontvangt waarin staat dat er wederom niet wordt geleverd. Hij was zeer verdrietig en boos. Hij had dit van zijn eigen zakgeld bij elkaar gespaard.
Dit is niet te begrijpen, heb dit nog nooit eerder mee gemaakt bij een internet bestelling.

Mijn zoon is tevreden wanneer de pakketbezorger aan de deur staat met een doos in zijn handen....

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eahendriks