Klacht: Schoenen kapot, zalando niet bereikbaar

op 28 juni 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb bij Zalando dure nikes gekocht voor 179,95 euro en na twee keer dragen zijn ze kapot gegaan. Naar mijn mening gaan mijn nikes minstens 2 jaar mee i.p.v. 2 keer dragen.
De rechter zool is kapot. De zool is doorzichtig en opgevuld met lucht. Ik hoorde letterlijk de lucht uit de zool lopen, net als een lekke band. Dus nu heb ik een zool die super zacht is vergeleken met de andere schoen.
Ik heb Zalando proberen te contacten over mijn klacht, maar zalando is telefonisch niet bereikbaar en via de mail kreeg ik ruim een week later een antwoord. Ik heb daarop gereageerd, waarop ik precies dezelfde mail kreeg zoals de vorige keer. Ik ben zeer ontevreden over hoe ze omgaan met een klacht. Ik zit nu met een kapotte schoen waar ik veel geld voor heb betaald en ik wil dat er iets aan gedaan wordt.. Maar Zalando is te druk om mij hiermee te helpen.

Ik ben tevreden als ik het geld of een bon ter waarde van mijn aankoop bedrag krijg. De schoenen wil ik niet meer, wat die vind ik slecht van kwaliteit.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door F.marquenie