Klacht: Schoenen in online shop €40 goedkoper!

op 28 juli 2017 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Vandaag bij Footlocker in Den Haag centrum een paar Nike Air Max Flair gekocht voor €179,99. Bij thuiskomst wil ik een afbeelding van de schoenen naar iemand sturen, dus zoek ze op in de online shop van Footlocker. Blijken ze daar €40 goedkoper te zijn, en gewoon nog te bestellen in mijn maat: 44! Online zijn exact dezelfde schoenen in de sale voor €139,99, gratis verzenden, terwijl ze in de winkel gewoon €179,99 kosten! Te gek voor woorden dit. Zo heb je helemaal geen zin meer om naar de \\\’echte\\\’ winkels te gaan, terwijl er zo vaak geklaagd wordt dat men dat meer zou moeten doen.
Ik kan ze niet online bestellen en de andere retourneren, dat was mijn eerste ingeving, want Footlocker geeft geen geld terug bij winkelaankopen! Wel als ik iets online koop, nog zoiets zots! Dan krijg ik een tegoedbon, of ik mag ze ruilen. Heb vandaag drie paar schoenen gekocht daar, dus voorlopig niets meer nodig. Ik wil ook maar €139,99 betalen ipv €179,99! Ik wil die €40 terug, of ze online bestellen en de andere kunnen retourneren en dan mijn geld terug krijgen! Schandalig dit!

Dat ik ook maar €139,99 hoef te betalen ipv €179,99! Ik wil die €40 terug, of de schoenen online bestellen en de andere kunnen retourneren en dan mijn geld terug krijgen! Of desnoods een tegoedbon voor die €40 verschil!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam.H