Klacht: schoenen geretourneerd, maar na inmiddels 3 maanden en 20 uren dat ik achter ze aanzit nogsteeds geen geld terug!

op 31 augustus 2018 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

1 juni 2018 ben ik naar de Footlocker in Arnhem gegaan om schoenen te kopen. Het filiaal had de desbetreffende schoenen niet op voorraad en heeft daarom een bestelling voor mij geplaatst. De bestelling heb ik via de pin betaald in het filiaal in Arnhem.

Ik geloof dat ik 7 juni de schoenen in ontvangst heb genomen en op 10 juni 2018 is mijn zus teruggegaan naar het filiaal in Arnhem om de schoenen te retourneren. Hierbij werd er gevraagd of zij het geld contant terug wilde hebben of teruggestort naar de bankrekening. Zij heeft hierbij aangegeven om het terug te storten naar mijn rekening. Daarnaast heeft zij de factuurbon teruggekregen en de medewerker zei dat het zo goed was en dat het geld teruggestort zou worden naar de rekening. Inmiddels zijn we 1,5 maand verder en heb ik meerdere malen contact gehad met het filiaal in Arnhem en de hoofdkantoor, maar we komen steeds niet verder. Normaliter heb ik nooit problemen met het retourneren van producten die ik online bestel. Ik had verwacht dat het dit keer ook goed zou gaan. Hierdoor heb ik de oude bon e.d. weggegooid. Dit is de eerste keer dat ik iets bij de Footlocker bestel en ik vind het heel erg jammer hoe dit is verlopen. Tijdens mijn tentamenweek EN mijn zomervakantie heb ik de hele tijd contact op moeten nemen met he filiaal in arnhem (een keer 13x gebeld en ze namen niet op). Daarnaast wordt er gesuggereerd dat de schoenen wellicht helemaal niet zijn teruggebracht omdat de medewerkers altijd alles goed doen. Ik heb volgens hun dus iets verkeerd gedaan en het ligt niet aan hun. Het enige wat ik hierop kan zeggen is bekijk de camerabeelden. In de mails wordt steeds aangegeven dat ze het als een ‘spoed’ hebben staan, maar na inmiddels 3 weken heb ik nog steeds niks te horen gekregen. Ik ben iedere keer degene die contact met ze moet opnemen. Inmiddels ben ik zeker wel 20 uur bezig geweest om mijn geld (€90,-) terug te krijgen.

Als ik mijn geld terugkrijg (€90,-), excuses van het team (m.n. team van Arnhem) en een vergoeding voor alle tijd die ik erin heb moeten steken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MMA.