Klacht: Schoenen gekocht en duidelijk niet naar wens…

op 05 augustus 2016 over Scapino in de categorie Kledingwinkels

Beste,

Onlangs heb ik nieuwe schoenen van het merk mountian peak gekocht, ik koop deze altijd al bij jullie en dit was dan ook mijn vierde paar! Ik gebruik ze voor mijn werk omdat de zolen erg goed zijn en ik normaal kan lopen zonder te glijden over een natte vloer. Echter mijn laatste aankoop zijn de zolen SPEKGLAD!! Ik ben erg teleurgesteld want zo kan ik niet werken. Ik hoop dat jullie misschien een passende oplossing hebben voor dit probleem.

Sonja Staarink

Of mijn aankoop bedrag terug 39,99 euro of andere schoenen die wel naar wens zijn.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Scapino

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Scapino nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Scapino in behandeling genomen

Bericht van Scapino

9 maanden geleden - Wat vervelend voor je dat je schoenzolen spekglad zijn. Nu is het lastig om de klacht op afstand goed te kunnen beoordelen. Is het voor jou een optie naar een filiaal te gaan? Mijn collega’s daar kunnen je klacht dan goed beoordelen. Neem dan even de bon of bankafschrift mee.

Alle klachten die gemeld zijn door Sonjajoris