Klacht: Schipholtickets onbereikbaar

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 retour tickets gekocht van Düsseldorf naar Istanbul voor 26 april 2020,heb van onurair begrepen dat er niet gevlogen word,maar ik krijg ook te horen dat ik niet bij ze in het systeem sta,dus probeer al anderhalve week in contact te komen met schipholtickets zonder resultaat.
Ik wil de reis verzetten naar een andere datum,MAAR HOE DAN…….Heb zelfs geen mail ontvangen dat de vlucht niet door gaat.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn reis verzet hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Veysel72