Klacht: Wij willen graag de datum van onze tickets wijzigen maar krijgen geen nieuw voorstel voor een datum. Duidelijk aangegeven wanneer we kunnen vertrekken en kunnen terugkomen. Maar vooralsnog geen reactie.

Ruth Vermeulen op 31 juli 2022 over Schipholtickets.com in de categorie Internetshops - Algemeen, Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Graag zouden wij onze tickets naar Zuid/Afrika met een week willen verzetten (vertrek december 2022). Schipholtickets kan niet benaderd worden. Er kan niets overlegd worden, je kunt alleen via my trips aangeven wat je wilt. We wachten al een maand. Via internet hadden we een telefoonnummer gevonden, dan krijg je een dame aan de lijn die de boeking kan inzien maar niets kan wijzigen. Heel vaag. Slechte service. Betalen ging wel probleemloos šŸ™

Gewenste Oplossing:

Graag telefonisch contact om de datum te verplaatsen. Als dit niet kan, graag ons geld terug, dan boeken we ergens anders. We hadden expres een verzekering bij afgesloten voor onvoorziene omstandigheden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schipholtickets.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schipholtickets.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schipholtickets.com

Heeft op 01 augustus 2022 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ruth Vermeulen