Klacht: voucher of terugbetaling aangevraagd maar geen reactie

Georgettevandijk op 25 maart 2021 over Schipholtickets.com in de categorie Internetshops - Algemeen, Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reis geboekt mei 2020, via website van schipholtickets.com terugbetaling aangevraagd: geen reactie – ik kan geen contact opnemen, geen telefoonnummer en geen mailadres. KLM verwijst mij terug omdat de boeking is verlopen via een tussenpersoon.

Gewenste Oplossing:

Als ik een voucher of terugbetaling heb ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Schipholtickets.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schipholtickets.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schipholtickets.com

Heeft op 26 maart 2021 om 17:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear customer,

Thank you for sharing your experience with us and providing your booking details.

One of our agents is going to have a look at your case, contact the airline (if necessary) to ask for an update, and come back to you with further details.

Should you have any further requests, you can follow up by e-mail with our colleagues from Advanced Customer Support team.

Thanks

Bericht van Schipholtickets.com

1 jaar geleden - Dear customer, We have been informed that you are already in touch with our colleagues from Advanced Customer Support team, and that you have been informed about the status of the refund of your tickets. All the information has been sent by e-mail to the same address you indicated in the purchase process. We kindly ask you to follow up with them through the e-mail thread that is already opened with the e-mail address used in the booking process. Thanks and regards

Bericht van Schipholtickets.com

1 jaar geleden - Dear customer, We have been informed that the refund of your tickets was successfully made in march. Should you have any further questions, please don´t hesitate to let us know. We are sorry for the inconveniences that this situation has caused you and hope to see you travelling very soon. Regards

Alle klachten die gemeld zijn door Georgettevandijk