Klacht: Vlucht wijzigen onmogelijk

Stefanie62839393 op 06 augustus 2022 over Schipholtickets.com in de categorie Internetshops - Algemeen, Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een maand geleden heb ik een wijziging van mijn vlucht aangevraagd via de website. Echter, ik heb nog steeds geen wijzigingsvoorstel ontvangen. Ik probeer contact te krijgen maar ze zijn telefonisch en per mail compleet onbereikbaar. Mijn vlucht vertrekt 20 augustus al en ik wil deze wijzigen naar 16 augustus. De tijd begint te dringen!

Gewenste Oplossing:

Als mijn vlucht gewijzigd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schipholtickets.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schipholtickets.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schipholtickets.com

Heeft op 08 augustus 2022 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Stefanie62839393

Heeft op 08 augustus 2022 om 16:21 geantwoord

Dit is toch geen oplossing joh

Bericht van Schipholtickets.com

7 maanden geleden - Beste klant, We hebben vernomen dat onze collega's contact met u hebben opgenomen over uw vraag. Alle informatie is per e-mail verzonden naar hetzelfde adres dat u tijdens het aankoopproces hebt opgegeven. We vragen u vriendelijk om contact met hen op te nemen via de e-mailthread 5400563: Boeking 20097917-- verzoek dat al is geopend met het e-mailadres dat is gebruikt in het boekingsproces. Bedankt en groeten

Alle klachten die gemeld zijn door Stefanie62839393