Klacht: geld nog steeds niet retour

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben al zoveel pogingen gedaan om ons geld terug te krijgen. We hebben een voucher ontvangen , maar ik zou met mijn zoon de reis maken, vanwege het feit dat hij op dit moment een zware chemotherapie ondergaat kan de reis voorlopig niet plaatsvinden en wil ik graag het geld retour, ik heb al zo vaak gebeld en mails gestuurd, ik weet niet hoe ik dit kan regelen. Het boekingsnummer was 7QVTLU

Gewenste Oplossing:

Als ik eindelijk het geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Schipholtickets.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schipholtickets.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schipholtickets.com

Heeft op 02 juli 2021 om 22:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear customer,

We have been informed that our colleagues from Advanced Customer Support team has contact you about your query. All the information has been sent by e-mail to the same address you indicated in the purchase process.

We kindly ask you to follow up with them through the e-mail thread that is already opened with the e-mail address used in the booking process.

Thanks and regards

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]