Klacht: Geen contact na annulering en geen geld terug

Yukkie op 06 juli 2021 over Schipholtickets.com in de categorie Internetshops - Algemeen, Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Oktober 2019 4 tickets gekocht voor vlucht Hongkong in mei 2020. Geannuleerd vanwege covid. Sindsdien tientallen keren geprobeerd contact te krijgen voor refund of voucher. Zonder succes, ze reageren nergens op.

Gewenste Oplossing:

Als het door ons aan hun betaalde geld zsm wordt teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Schipholtickets.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schipholtickets.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schipholtickets.com

Heeft op 08 juli 2021 om 15:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear customer,

We have been informed that our colleagues from Advanced Customer Support team has contact you about your query. All the information has been sent by e-mail to the same address you indicated in the purchase process.

We kindly ask you to follow up with them through the e-mail thread that is already opened with the e-mail address used in the booking process.

Thanks and regards

Alle klachten die gemeld zijn door Yukkie