Klacht: boekingswijziging wordt niet doorgevoerd na bevestiging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een boekingswijziging via het ticket systeem aangevraagd. Na het voorstel te hebben bevestigd wordt de wijziging niet doorgevoerd. Dit is tot twee maal gebeurd waardoor de kosten van het ticket maar oplopen.
Nu dus telefonisch opgelost maar dat duurt telkens heel lang.

Gewenste Oplossing:

ticketprijs verschil en de 50 euro service cost, omdat dit geen service is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Schipholtickets.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schipholtickets.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schipholtickets.com

Heeft op 22 juli 2021 om 18:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear customer,

We have been informed that our colleagues from Advanced Customer Support team has contact you about your query. All the information has been sent by e-mail to the same address you indicated in the purchase process.

We kindly ask you to follow up with them through the e-mail thread that is already opened with the e-mail address used in the booking process.

Thanks and regards

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]