Klacht: SDummary – v77375/25

G.J.Smith op 22 april 2025 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 4.4.2025 flight HV5136 , stoel 5A vergeet ik portemonnee.
Vul een lost en found formulier in.
In portemonnee zit naast cash ook mijn rijbewijs.
Deze moet , na gevonden te zijn , afgegeven worden bij Marechaussee.
Transavia vandaag gebeld : niets gevonden , Marechaussee gebeld : geen zaken voor mij

Dus dan lost and found gebeld : 020 333033 : sta in de wachtrij op nummer 2. Heb 45 (!!!) minuten in de wachtrij gestaan!! Wel lang om ËÉN telefoontje te beantwoorden.

Wat ik wil weten : Welk bedrijf maakt Transavia vliegtuigen schoon?? Wil namelijk dit bedrijf/ cq haar schoonmakers aanklagen voor mogelijk diefstal uit vliegtuig Transavia, vlucht HV5136 , stoel 5A!

Ben erg benieuwd of ik antwoord krijg. Telefonisch houd u mij aan het letterlijk aan het lijntje.

G.J. Smith

Gewenste Oplossing:

Teruggave van mijn vergeten portemonnee met o.a. RIJBEWIJS , bankpassen etc.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G.J.Smith