Klachten over Schiphol

Schiphol is Nederlands grootste luchthaven waar dagelijks meer dan 100.000 reizigers en vele vliegtuigen aankomen en vertrekken. Om al deze reizigers van... Lees meer >

Statistieken van Schiphol in de categorie Luchthavens

19 klachten gemeld
1.3 /10
9 stemmen

Schiphol Complimenten

Bagage

Klacht van Ayshe Kuyumdzhi op 22 november 2023 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Ik heb mijn cover kapot gedaan iemand bij de vliegtuin mijn kofferapparaat mijn kleding haal maar rommel gevorder Ik wil klachten in ben Graag wil ik aan mij terugbellen 0611083350 Lees meer

Geluid overlast

Klacht van G Harmsen op 12 november 2023 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Vanaf 22u tot nu 23u elke 2 minuten komt er boven Ouderkerk aan de Amstel een vliegtuig over met heel veel geluid overlast ! Ik moet elke dag heel vroeg op zo kom ik niet aan mijn slaap toe !! Lees meer

Geen medewerking bij security

Klacht van Evstam op 25 september 2023 over Schiphol in de categorie Luchthavens

We hadden nog maar 50 minuten om door de security heen te gaan omdat we treinuitval hadden gehad onderweg naar Schiphol. We hadden een tijdslot gereserveerd maar door een storing werkte deze niet en moesten we achteraan sluiten in de... Lees meer