Mijn Klacht:
Vorige jaar geleden in de zomer heeft Schiphol veel vluchten geannuleerd en een van de vlucht was het van ons (4 personen). En was het 2 weken geleden voor onze vakantie geannuleerd. Dus wij konden niet meer opnieuw boeken en dus wij konden niet op vakantie gaan. Het is nu meer dan 6 maanden achter deze zaak om te oplossen om mijn geld terug te krijgen. Heen ticket uiteindelijk een antwoord van gekregen dat het opgelost is maar tot nu toe geen geld terug gekregen en de terug ticket zeiden dat geen recht meer heb om het terug te kijken, omdat wij het zouden wel gebruiken omdat het niet geannuleerd was. Maar wat ik niet snap hoe kan ik het gebruiken als ik niet op vakantie kon gaan ?
Het is bijna weer zomer en ik ben nog steeds bezig met wat heeft Schiphol gerommeld vorige jaar gedaan… de kinderen konden niet op vakantie en ze kunnen dit jaar ook weer niet als ik de terug betaling niet krijg en het was niet een kleine bedrag!!!!!
Ik wil nu weten wie kan mijn hier helpen? Europeaans Consument Centrum heb ik gecommuniceerd ze zeiden dat vlucht maatschappij dat probleem niet heeft gedaan !!!
Naar een juridische loket gegaan zelfde !!!!
Ik geef de verantwoordelijkheid aan Schiphol en wil of een vergoeding voor of dat mijn zaak opgelost wordt.
Gewenste Oplossing:
•Mijn probleem oplossen om mijn geld terug te krijgen
•Vergoeding